Blogger Layouts

plese click PLAY to hear this best song ever ! :)

Total Pageviews

About Me

My photo
kuantan pahang malaysia, islam, Malaysia
assalamualikum... first a fall tq c0z wanna open ma profile... btw, plese la follow ma blog ok dear?? haha... i am elida izwin .. can call me win or elida... such not difficult name...but oky la... erm... i am 15 years old...

Friday, May 20, 2011

I Like To Watching YOU happy Without ME

Hey , Awk .. Dlm kes kali ni , sy lebih suke tegok awk dari jauh .. 
Sy un skrg da bertambah malu mahu menegur awk 
and say 'HI' kepada awk .. 
awk tahu , u are now so handsome ! without your skull cap ! 
Saya teringin nak tegur awk , tapi sy malu ...
yea . saya nampak awk pun mcm tanak tegur sy ..
kat luar pun sy gn awk mcm org ta penah kenal...
awk tahu , awk nampak Busten di mata saya , 
tapi awk bergitu menawan di hati saya ...
awk tahu , kawan sy cakap ,
awk tu tak handsome langsung..
tp bagi saya ,
Hey , awk hansome la..encik manis .. (: 
eh , saya dengan mane2 manusia ,
awk tahu tak , sy ni muke tembok ..
tapi cume kepada org2 yang teristimewa jea saya akan jadi 'pemalu'.
ala .. tapi , 
kenapa awk tanak padang sy ,
awk marah saya ke ,
atau awk benci saya ?
atau awk tak suke saya ,
atau pun awk malu ? 
saya keliru dgn sikap lelaki awk tahu tak ... 

haa takpe lah ..
awk take care taw.. 
saya sayang awk ... 

Mungkin sy bukan yang terbaik utk awk Di saat ini , 
mungkin saya cume layak tengok awk dari jauh jea .. 
Kankan ? 
dari jauh je saya nampak awk , saya boleh tersenyum .. (:

No comments:

Post a Comment